Nog 11 nachtjes - Reisverslag uit Leidschendam, Nederland van Nanou Verbaan - WaarBenJij.nu Nog 11 nachtjes - Reisverslag uit Leidschendam, Nederland van Nanou Verbaan - WaarBenJij.nu

Nog 11 nachtjes

Blijf op de hoogte en volg Nanou

10 September 2012 | Nederland, Leidschendam

Hallo allemaal,
Welkom hier op mijn waarbenjij.nu
Hier zal ik zo nu en dan een verhaaltje schrijven over mijn belevenissen in Liverpool
Over iets minder dan 2 weken is het zover.
En nee, het inpakken en voorbereiden begint niet nu pas ik ben namelijk al sinds januari bezig…
Zoals bij velen van jullie bekend, verloopt het bij mij nooit gewoon zoals het hoort.
Ik heb pas sinds woensdag alles officieel rond. Dus 8 en een halve maand bezig geweest om alles duidelijk op papier te krijgen.
Het een en ander is gebeurd, ik geef enkele voorbeelden zodat niet alle tijd van vandaag opgaat aan het lezen over misgaan van mijn buitenlandreis.
Zo was de vrouw die alles normaal regelt ziek, moest ik verschillende courses kiezen met veel gemail en gedoe, en wat blijkt, dat kan je pas kiezen als je daar bent.
En heel veel gebel en gemail over mijn learning agreement en application form. Ook heb ik zo’n 4 keer het verkeerde contract voor mijn accommodatie opgestuurd gekregen en zat er een fout in het systeem waardoor bij mij alles oldskool met papier moest.

Maar hé, alles is nu geregeld en nu kan ik er echt helemaal zin in hebben! Verschillende overlevingsmiddelen zoals pindakaas en hagelslag zijn al gekocht en staan al klaar.

De boot voor de heenreis is geboekt, papa en mama brengen mij, we varen af op 21 september rond 20.30 uur vanaf Rotterdam. Jullie mogen me komen uitzwaaien!
Op zaterdagochtend rond 8 uur komen we aan in Hull en vervolgens moeten we nog zo’n 2 uurtjes rijden naar Liverpool. Daar gaan we mijn kamer inrichten ( ik woon op een campus, Aigburth Park) boodschappen doen en dergelijke.
Zondag vertrekken papa en mama alweer en blijf ik alleen achter, om daar het avontuur alleen aan te gaan.

Wish me luck!

  • 10 September 2012 - 22:37

    Leo En Els:

    Spannend hè ! Ik wou dat ik mee kon want Liverpool is de stad van de Beatles waar ik fan van bent. Ik hoop dat je niet zeeziek wordt en maak veel plezier maar dat zal wel lukken denk ik. Gr. Leo en els

  • 11 September 2012 - 01:15

    Mandy:

    Heej Naan, spannend hoor, maar het wordt vast helemaal super! Succes met de laatste voorbereidingen en alvast een goede reis! Xxx

  • 11 September 2012 - 12:56

    Papa:

    Wish me luck wish me luck
    Wat dacht je van mij ik blijf alleen met je moeder achter dus ik zou zeggen
    WISH ME LUCK

  • 11 September 2012 - 21:27

    Mama:

    Wat is die vader van je toch weer grappig hè. Ik wens je alle geluk van de wereld en je weet ons te vinden.

  • 11 September 2012 - 22:49

    J.v.d.Berge:

    Nanou ,we zullen vaak kijken of er een bericht van je is.
    Het zal best een spannende tijd worden, maar ook
    leerzaam en leuk en doe de Beatles de groeten van ons.
    Groetjes opa en oma.


  • 12 September 2012 - 18:09

    Chantal:

    Heel veel plezier! Ben benieuwd naar al je verhalen:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leidschendam

Hope University Liverpool

Studeren

Recente Reisverslagen:

09 November 2012

Familieweekend en meer!

18 Oktober 2012

Een normale schoolweek, maar dan anders.

05 Oktober 2012

Arrivalsweekend

10 September 2012

Nog 11 nachtjes
Nanou

Actief sinds 18 Aug. 2012
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 4810

Voorgaande reizen:

21 September 2012 - 24 December 2012

Hope University Liverpool

Landen bezocht: